ZarzÄ…d Cech RzemiosÅ‚ Różnych w dniu 10.05.2004 r. wprowadziÅ‚ uchwaÅ‚Ä… normy systemu zarzÄ…dzania jakoÅ›ciÄ… zgodne z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2001 w zakresie usÅ‚ug doradczych, szkoleniowych i informacyjnych.
W wyniku audytu przeprowadzonego w dniu 8.11.2004 Cech uzyskał Certyfikat Systemu Jakości nr 149/SZJ/2004 wydany przez ZETOM - CERT Warszawa.
Misja firmy
Pragniemy speÅ‚niać potrzeby, oczekiwania i wymagania naszych klientów poprzez stworzenie każdemu pracownikowi warunków i klimatu dla zrozumienia swoich zadaÅ„ i odpowiedzialnoÅ›ci za jakość oferowanych usÅ‚ug oraz indywidualnÄ… wzorcowÄ… obsÅ‚ugÄ™ każdego klienta.
Polityka Jakości Cechu RR w Jaśle
GÅ‚ównym naszym celem jest wspieranie maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw.
Zaspokajanie oczekiwaÅ„ naszych klientów traktujemy jako miarÄ™ oferowanych przez nas usÅ‚ug oraz impuls do dalszego rozwoju.
Dążąc do podniesienia konkurencyjności organizacji wdrożyliśmy system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001 oraz standardami organizacyjnymi KSU i standardami świadczenia usług.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
- Zapewnienie klientom kompleksowej obsługi w zakresie doradztwa, informacji i szkoleń oraz pozostałych zadań statutowych,
- Podniesienie konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw poprzez dostarczenie im kompleksowej oferty wysokiej jakości usług związanych z prowadzeniem firmy oraz funkcjonowaniem w Unii Europejskiej,
- Terminowe i rzetelne wykonywanie podjÄ™tych zadaÅ„ w sposób sprawny, kompetentny i uprzejmy,
- Dbanie o dobry wizerunek organizacji i jej promowanie,
- Wykreowanie u każdego pracownika świadomości o roli wykonywanej przez niego pracy w aspekcie jakości.
- Wprowadzanie nowych technologii oraz doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci i kwalifikacji wszystkich pracowników w zakresie ich stosowania.
- Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością
Jasło, dnia 10.05.2004 r
Starszy Cechu RzemiosÅ‚ Różnych w JaÅ›le